2011. szeptember 19., hétfő

Kiegészítő, így teljes a hét!

Itt jönnek a maradék órai beszámolók amiket ígértem!
A pénteki óra, ( "Egyetemi Belépő") végül nem volt semmi különös, kb. ugyanaz mint az ofő, ugyanazzal a tanárbácsival vagyunk és csak rajzolgatni kellett, amit legközelebb kiértékelnek asszem.
Ma pedig az első órám Rajz volt, elég komoly a rajztanár, vicces mert elég gyorsan beszél, de mégis értettem nagyjából mit mond. És elmenne simán egy mangába magas, vékony, szemüveges, hűvös, tanár karakternek! Szerintem szeretni fogom őt is nagyon, főleg mert tetszett neki a rajzom, úgyhogy remélhetőleg jól megleszünk egymással.
Az utolsó számotokra ismeretlen óra pedig a ma délutáni Kiadványtervezés. Itt egy elég szigorú tanárunk van, de nagyon profi, saját design cége van. Nagyon komolyan veszi a késéseket, és miután csak tervezési feladataink lesznek, nem lesz ZH, ezért nagyon kell majd teperni, hogy sok pontot gyűjtsünk össze a feladatokból. Viszont itt elkezdjük majd az Adobe InDesign-t, mindenféle borító tervezést, tipográfiát és tervezőgrafikát tanulni, pont olyanokat ami majd egyszer a szakmám lesz!
Ez tetszik nekem itt Taiwanon, hogy ez hiába csak az alapozó év még (mert csak másodévben szakosodunk), de mégis túlnyomórészt gyakorlati óráink vannak, elmélet helyett!
Ez az év csak arról fog szólni, hogy mindenbe belekóstoljunk, főleg azok, akik nem tudják milyen irányba akarnak menni.
Úgy érzem, hogy abszolút jó döntés volt elkezdeni itt az egyetemet, mert iszonyatos mennyiségű pozitív energia szabadul fel bennem, és nagyon élvezem, hogy minden tantárgyam kivétel nélkül olyan, mintha csak nekem indították volna ezt a szakot. Várom, hogy mi fog kisülni ebből az egészből, de egyelőre úgy érzem, mintha eddig csak össze-vissza sodródtam volna, miközben nekem ezt kellett volna tanulnom a kezdetektől fogva. Az is szuper dolog, hogy amíg otthon olyan a helyzet amilyen, addig én vígan (bár verejtékezve) szerzek egy használható diplomát, és addigra amire hazajutok, hátha egyenesbe jön a gazdaság.
Addig bírjátok ki nélkülem! :DDD

Update:
Az angol csoport ahova átvetettem magam abszolút korrekt, elvileg ez a legmagasabb szintű angol csoport, ami létezik itt az egyetemen. A tanár egy 50-es pasi szinte tökéletes angolsággal: amerikai, de természetes, érthető, nem eltúlzott kiejtéssel, gyanítom, hogy esetleg ott is születhetett (ABC). A legtöbben amúgy olyanok vannak ebben a csoportban, akik ilyen-olyan okok miatt (szülők munkája miatt főleg) pár évig külföldön éltek, (meg pár Kínából jött cserediák), ami azért szomorú, hogy ha valaki nem megy el külföldre, akkor az egyenlő azzal, hogy nem tud angolul...
Szóval ez az óra még nekem is a javamra válhat! v(^.^)v yeyyy!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése