2012. augusztus 26., vasárnap

Az első hetem Londonban- összefoglalás!

Most, hogy nagyjából kezd kialakulni az itteni életem, azt kell mondjam, hogy eddig nagyon tetszik minden, az emberek többnyire irtó jófejek és pubba járni merő élvezet!
Ugyan kicsit bonyolultan, de végre sikerült ideiglenesen letelepednem az iránylondon.hu segítségével, majd aztán az 5 hét letelte után (amíg a szerződés tart), nagy valószínűséggel összeköltözünk egy házba egy ismerősömmel, aki nemsokára érkezik Londonba többedmagával :)

Akkor nézzük a főbb eseményeket:

Ugye miután megérkeztem, 1 hétig Terrynél, a régi angol főnökömnél laktam Crouch Hill-ben, ami egy nagyon kellemes környék eléggé megszerettem, sajnálom, hogy ott kellett hagynom.
Sokat jártam le ez idő alatt a pubjába, és megismerkedtem pár kedves emberrel: Angelina, a belevaló leszbi ukrán pultos csaj, aztán Kriszti, a magyar konyhalány, aki szorult helyzetemben ajánlotta az iránylondon-os ügynökséget. Plusz Terry angol haverjai közül is párat, pl. volt egy akivel nagyon jót dumáltunk, vagy egy fél napot eltöltöttünk együtt, mikor megtudta, hogy még sose billiárdoztam, elcsalt, hogy megtanítson, aztán egy másik helyre elmentünk darts-ozni is, közben meg vette nekem rendesen a cidereket! Amúgy a cider nekem való, mert én nem érzek meg belőle semmit :D Közben mesélt csomó háttérinfót meg ellátott tanácsokkal szóval nagyon rendes arc volt!

Kedden volt a suliban a lakás börze, amiben nagyot csalódtam, mert annyi volt, hogy beültettek egy gép elé, hogy keressek albikat azon a honlapon, amit már hónapok óta bújok. Kiábrándító volt...

Pénteken el kellett jönnöm a Terrytől, mert jött a menyasszonya hétvégére Magyarországról, így aztán örök hálám, Arinak, a nővérének, és a nagyon aranyos lakótársaiknak, hogy befogadtak egy éjszakára, ráadásul még el is vittek magukkal bulizni este, mert az egyik lakó, Laci, visszatér Magyarhonba és búcsúbulija volt!
Habár nem vagyok egy partiarc, elég jól éreztem magam és közeli barátságot kötöttem az epres ciderekkel és sörökkel, mint pl. a Fruli <3 Köszi Ari!!!

Tegnap jöttem ide ahol most vagyok, itt most 4 napig maradok, amíg be tudok költözni az albiba. Rendesek az iránylondon-osok, hogy szerveztek nekem ideiglenes helyet addigis és nem kellett hostelbe mennem!
Ebben a házban 8 magyar lakik, egész jófejek, remélem, hogy az állandó helyen is azok lesznek, mert ha nem, sajnálni fogom, hogy nem maradok itt!

A címem ez lesz, 29-étől él:

30 Finsbury Road,
N22 8PD
London 
UK


A suli csak Szeptember 24-én kezdődik, addig remélhetőleg dolgozni fogok.
Jah és akit érdekel ezek lesznek a tantárgyaim idén:


Már alíg várom, hogy megkapjam az órarendem!!!

Amit még fontosnak tartok megemlíteni az az, hogy nagyon finomak a kaják, várom, hogy el tudjak kezdeni végre főzni, és kipróbálgatni a szupermarketek bőséges kínálatát! A tegnap este fénypontja pl. egy jó majonézes krumplisali volt 75p-ért!

Röviden ennyi lenne a hét történése, ma punnyadtam végre egy kicsit, ami nagyon jól esett a mozgalmas hetem után! Örömteli, hogy minden viszonylag simán megoldódott!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése